About

SeGaBu – Serious Games Platform for Business and Education

Hyötypelit sekä pelillisyyteen ja pelialaan liittyvän osaamisen hyödyntäminen on jatkuvassa kasvussa. Alalle tarvitaan lisää koulutusta, joka tarjoaa tietoa hyötypelien ja pelillisten ratkaisuiden erityispiirteistä sekä tilaajille että tekijöille.

Pelien jakelu on siirtynyt yhä vahvemmin digitaalisiin jakelukanaviin. Trendistä huolimatta hyötypelipuolella yhtenäinen digitaalinen jakelu on vielä vähäistä. Hankkeen aikana tutkitaan ja kartoitetaan olemassa olevia ratkaisuja sekä suunnitellaan jakelualusta hyötypeleihin liittyvän opetusmateriaalin jakamiselle ja hyödyntämiselle.

Hankkeen tavoitteena on uudistaa ja kehittää tutkimukseen perustuvia, pelillisyyteen ja hyötypeleihin tukeutuvia opetussisältöjä, jotka ottavat huomioon alan yritysten tarpeet. Hankkeen tarkoitus on lisätä korkeakoulujen ja yritysten osaamista hyötypeleistä ja tuottaa korkealaatuista digitaalista oppimateriaalia.

Tulokset
– Hyötypelialan opintokokonaisuus (30 op)
– Digitaalinen kurssimateriaali verkko-opetus- ja opiskeluympäristöön

Toteutusaika: 1.11.2015 – 31.12.2017

Toteuttajat:

  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Oulun yliopisto
  • Tampereen ammattikorkeakoulu – VirtuaaliAMK-verkosto

Segabu_logo_Teksti_

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s